  • Data: 2019-07-08 19:08:37
    Temat: Re: Wybuch gazu w Zielonej Górze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2019 o 18:53, J.F. pisze:

    > Ale skoro konkretnie z 5 lat - to ten osobnik praktyką dowiódl, ze jest
    > niegrozny :-)

    Skoro tak uważasz. Te dwie też były zupełnie niegroźne dopóki
    rzeczywiście nie próbowały wysadzić bloku. Tak się dziwnie składa, że
    jak ktoś odpiedoli grubą akcję, to zaraz się okazuje, że chory na głowę.
    Więc nie podzielam twojej opinii.

    > Ale chyba trzeba wiecej niz "drze ryja" :-P

    No troszkę więcej już było. Ale czemu więcej - jak jest niepoczytalny i
    to częśto to wymaga leczenia.

    > pozasądownie maja działac ?

    Zacytowałem trzeci punkt pierwszego artykułu ustawy o policji - więc nie
    tylko mogą, a wrecz mają obowiązek współdziałania i inicjowania działań
    na rzecz zapobiegania wykroczeniom i przestępstwom.

    > Posiedzi i wyznaczy kuratora ?
    >
    > A kurator ma sie spotkac co pol roku :-)

    Najlepiej nie robić nic i czekać aż komuś kosę sprzeda.

    --
    Shrek