  • Data: 2019-07-09 02:35:38
    Temat: Re: Wybuch gazu w Zielonej Górze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-07-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Bo Policja jest od ścigania przestępstw / wykroczeń. Więc donosy u nich
    > "utykają". Zaczyna działać, gdy stanie się przestępstwo / wykroczenie.

    A nie jest tez czasem od zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom? :)
    Fakt, że o tyle masz rację, że jak jest konkret to łatwiej, nawet taki
    drobny konkret, ale przeciez zakłocenie porządku, latanie z
    niebezpiecznym narzędziem po osiedlu, pod nic to nie podpada? Wezmę nóż
    i wejdę w grupkę dzieci i tak nic? Policja bezradna?

    Z groźbą bezprawną jest ten problem, że zmusza ludzi do konfrontacji z
    takim osobnikiem i ludzie sie tego zwyczajnie boja, bo nie dość że świr
    to teraz jeszcze się skupi na nich.

    > Pomysł może byłby dobry, ale to musiałaby być jakaś zupełnie nowa
    > procedura podobna do "Niebieskiej Karty".

    Taka niebieska karta mogłaby być dobrym pomysłem.

    --
    Marcin