  • Data: 2006-11-13 19:37:00
    Temat: Re: Wybory, Kononowicz postać medialna - czy tak można?
    Od: "el gato" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kzivxchsp4mj.djbgauibfqqf.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 13 Nov 2006 20:18:33 +0100, el gato napisał(a):

    > A mi sie wydaje, że sie mylisz.
    Być może, nie jestem prawnikiem:)

    Jego nazwisko jest użyte tylko jako słowo
    > kluczowe, aby skierować zainteresowanych użytkowników na konkretne aukcje.
    No niby tak. Ale podrąże dalej na znanym juz przykladzie:)
    Czym sie rozni zapis "Water gra water'em" od zapisków o swetrach Kononowicza
    przy aukcjach?

    Ja nie moglbym wystawic takiej aukcji - wydaje mi sie, że prezentuje to
    niski poziom, ale poczucia smaku nie rguluja przepisy prawa ;)

    tak czy inaczej dzieki za odpowiedz

    --
    el gato