  • Data: 2005-09-15 22:19:19
    Temat: Re: Wyborczy spam.
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):
    [..]
    > Obilo mi sie dzisiaj o uszy ze jeden z kandydatow na prezydenta wyslal dzisiaj
    > maila do ilus tam tysiency ludzi, w ktorym namawia do wziecia udzialu w wyborach.

    Wykupując usługę mailingu w firmach, które utrzymują darmowe konta (ich
    użytkownicy zgodzili się na otrzymywanie reklam). Tyle na ten temat.

    A jeśli chodzi - tak teoretycznie - o kwestię prawną, to wysyłanie spamu
    wyborczego nie jest łamaniem prawa (jest nim wysyłanie niezamówionych
    informacji _handlowych_ - i tylko takich).

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin