  • Data: 2018-02-13 10:01:02
    Temat: Re: Wszyscy dbają o SWOJE dupska [Ćwiczenia z porównywania wersji wczoraj/opozycja i dziś/rząd]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rg" <n...@o...pl> pisze:

    > A zapomniałem -- straciliśmy stanowisko wice w PE :).
    > Ale dopisze się jakąś propagandę dla ciemnego luda typu "wrogie Polsce siły
    > atakuję polski rząd" i będzie dobrze.

    Być może Czarnecki dokonał wykroczenia "niestarannego doboru słów"
    ale sens jego wypowiedzi był właściwy (jak dla mnie).

    A stanowiska w UE to trzeba zajmować "jak Tusk Donald"!
    Brać kasę i tkwić dekoracyjnie jak kurek na dachu! :-)
    Jak wybierali Tuska (szczególnie wbrew rządowi PiS) to szła gadka jakież
    to niezwykle ważne stanowisko. Jak szło rozpatrywanie czy Prezydent
    Europy Tusk (jakoś) odpowiada za Brexit to mieliśmy euro-prezydencinę
    "ja przecież nic nie mogę" Tuska. Ile władzy tyle odpowiedzialności.
    [ Dość inna wersja: Jakie pobory (całkowite) taka odpowiedzialność ]

    Skoro PiS zagarnia sobie nadzwyczaj dużo władzy to *sam* bierze na
    siebie nadzwyczaj dużo odpowiedzialności (politycznej ale i prawnej/karnej).

    --
    A. Filip