    From: "Maciek" <x...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wstrzymana wyplata
    Date: Sat, 27 Dec 2003 10:04:29 GMT

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości
    news:bsbpvk$82i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nie

    > nie

    > imho tak
    >czy nawet jezeli dostala dzis zaliczke na potrzet wyplaty
    listopadowej,nadal moge zlozyc wypowiedznie bez okresu
    wypowiadajacego?Zadaja tez,zebym im oddala kopie dokumentow dostaw,pomimo ze
    maja faktury i oryginaly tych dostaw.Twierdza,ze bez kopii nie moga zabrac
    sie za rozliczenie mojego remanentu.Czy mam prawo zatrzymac powyrzsze
    kopie,dopuki nie rozlicza mnie,przeciez jestem odpowiedzialna materialnie za
    powierzone mi mienie?