  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    <4d94f687$0$2443$65785112@news.neostrada.pl> <in2u67$a8i$1@news.onet.pl>
    <in3u4n$86$1@inews.gazeta.pl> <in3vqc$47q$1@news.onet.pl>
    <in40e6$s3$1@news.dialog.net.pl> <in4290$fa3$1@news.onet.pl>
    <in465q$3ni$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <in4jme$b4q$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <in4trf$ghm$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <in56cs$ksk$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <in7cml$ni5$1@news.dialog.net.pl> <s...@p...org>
    <inac12$6vm$1@news.dialog.net.pl>
    Date: 3 Apr 2011 20:38:21 +0100

    On 2011-04-03, Ajgor <n...@...pl> wrote:

    [...]

    > Wiesz, co powiedzieli kumplowi, jak mu trąba powietrzna rozwalila auto
    > dachowkami z dachu?

    A wiesz co to jest ubezpieczenie _OC_?

    > Ze mogl sobie schowac auto do mieszkania. A na argument , ze mieszka na
    > trzecim pietrze - sens odpowiedzi byl taki:
    > No to co? Trzeba bylo schowac na trzecim pietrze.

    Nie. Trzeba było wziąć sobie taki produkt ubezpieczeniowy, który
    nie wyłączał tego typu zjawisk.

    > Czyli kasie wplacanej przeze mnie do ZUS-u. ZUS to ZUS. Kasa to kasa.

    Czyli wszystko Ci jedno, czy sprzedawca Ci poda 3kg cukru, czy 4kg mąki,
    kasa to kasa, sklep to sklep, nieważne za co płacisz, tak?

    > To akurat byulo moje przejezyczenie. Mialo byc, ze ludzie zarabiali BARDZO
    > duzo w stosunku do cen. Na prawde o wiele wiecej niz teraz. Ile osob w tamtych
    > czasach widzialo sie szukajacych po smietnikach?

    No patrz. A ile widziałeś osób kupujących mieszkania po 6k/8k za metr?
    A jednak teraz schodzą, magia normalnie.

    > Ja nie widzialem nikogo. Dopoiero po nadejsciu kapitalistycznego raju.

    Jasne, że nie widziałeś. Jak wszyscy są biedni, to tak nie kłuje, a i po
    śmietnikach nie ma co zbierać, bo wszyscy biedni, więc wszyscy starają
    się oszczędzać ile mogą.

    > Dopiero pozniej, jak sie okazalo, ze to chwycilo, nagle rzad zaczal to
    > powtarzac. I to rzad zaczal robic zadyme wokol "drogich" emerytur gornikow.
    > I jak widac po Tobie, soiagnal to co chcial.

    Jak komuś chcą zabrać przywileje, to zawsze będzie się burzyć
    i mówić, że argumenty strony przeciwnej są bzdurne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl