  • Data: 2011-04-08 07:36:58
    Temat: Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co tu liczyć.

    Górnik przechodzi lub już ma przejść na emeryturę
    a tu przychodzi taka sucha z kosą i mówi, że już czas.
    Podczas gdy Jaruzel bierze cały czas kasę
    a ma już dziewięćdziesiątkę.

    I za co?

    A jak w telewizji martwią się, że on znowu w szpitalu,
    że wyszedł, że znowu do szpitala.

    Nie chce mi się czytać postu bo za długi, ale kultura
    obywateli (nie tych partyjnych komunistycznych ćwoków)
    była naprawdę wyższa. Słowo kurwa wówczas naprawdę gorszyło.

    A teraz widzę jak z wypasionej fury wychodzi śliczna młodziutka
    dziewczyna, myślę, że studentka - a tu na cały głos:
    ja pierdolę, znów zaparkowałam w kałuży.

    Andrzej.