    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    Date: Sun, 3 Apr 2011 19:48:46 +0200

    news:slrnipgq18.2fc.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-04-02, Ajgor <n...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To odwróćmy sytuację. W wypadku samochodowym ktoś kasuje Ci auto.
    > Całkowicie.
    > Nie ma obowiązku OC, więc gość nie ma OC, jest niewypłacalny.
    > Co robisz i czy cieszysz się z faktu bezskutecznej windykacji przez
    > następne
    > X lat?

    Miał byś rację, gdyby ta sama ustawa nakazywała wypłatę odszkodowania ZAWSZE
    bez szemrania.
    A nie tylko wtedy, jak się tak spodoba ubezpieczycielowi. Ja muszę płacić
    skladke, to niech oni MUSZA placic odszkodowania.
    A teraz czepiaja sie kazdej pierdoly, zeby tylko nie wyplacic.
    Wiesz, co powiedzieli kumplowi, jak mu trąba powietrzna rozwalila auto
    dachowkami z dachu?
    Ze mogl sobie schowac auto do mieszkania. A na argument , ze mieszka na
    trzecim pietrze - sens odpowiedzi byl taki:
    No to co? Trzeba bylo schowac na trzecim pietrze.

    > Owszem, pogubiłeś się. Była mowa o składkach wypadkowych, chorobowych i
    > rentowych.

    Czyli kasie wplacanej przeze mnie do ZUS-u. ZUS to ZUS. Kasa to kasa.

    > Więc sam widzisz. Ludzie mało zarabiali. A że niewiele mogli kupić, to
    > i efekt nie był tak dotkliwy jak teraz, gdzie widzą pełne wystawy
    > sklepowe,
    > a na niewiele rzeczy mogą sobie pozwolić.

    To akurat byulo moje przejezyczenie. Mialo byc, ze ludzie zarabiali BARDZO
    duzo w stosunku do cen.
    Na prawde o wiele wiecej niz teraz. Ile osob w tamtych czasach widzialo sie
    szukajacych po smietnikach?
    Ja nie widzialem nikogo. Dopoiero po nadejsciu kapitalistycznego raju.

    > Po co związki wykazują sprzeczność z rządowymi raportami? Choćby po to
    > by móc usprawiedliwić różne zadymy i ugrać coś ekstra do własnej kieszeni.

    Hehehe. Dobry jestes w wymyslaniu bzdurnych argumentow. Przede wszystkim na
    poczatku -
    klamstwo o doplacaniu do emerytur nie bylo rzadowym raportem. Tylko pustymi
    slowami rzuconymi przez Bochniarzowa.
    Dopiero pozniej, jak sie okazalo, ze to chwycilo, nagle rzad zaczal to
    powtarzac. I to rzad zaczal robic zadyme wokol "drogich" emerytur gornikow.
    I jak widac po Tobie, soiagnal to co chcial.