    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Współwłasność pojazdu w dowodzie rejestracyjnym
    Date: Wed, 24 Aug 2005 10:33:13 +0200

    Roman napisał(a):
    > Tak byłoby najlepiej i najlogiczniej. Tylko czy sam fakt trwania związku
    > małżeńskiego wystarczy do tego żeby w nowym dowodzie rejestracyjnym wpisać
    > obojga małżonków jako właścicieli samochodu?
    > Przecież oczywiste jest że ta darowizna części auta to fikcja, bo jest ono
    > od początku używane i przeze mnie i przez żonę. Teraz sytuacja jest taka
    > że ja jako pracownik firmy ubezpieczeniowej mam zniżkę 20% na OC a żona
    > jej nie ma. Ale żeby ją dostać to muszę figurować w dowodzie
    > rejestracyjnym jako właścieciel albo chociaż współwłaściciel pojazdu.
    Ale po co wpisywac zone do dowodu? Wspolwlacicielem jest bo samochod
    jest ich majatkiem wspolnym (jesli byl kupiony za wspolne pieniadze, nie
    ma rozdzielnosci itp). A co do znizek w OC - w gazetach i na
    pl.misc.samochody bylo juz kiedys ze zonie automatem przepisywane sa
    znizki meza

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl