  • Data: 2005-08-24 10:07:10
    Temat: Re: Współwłasność pojazdu w dowodzie rejestracyjnym
    Od: "Roman" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja Mama po śmierci Taty automatycznie dostała taką samą zniżkę w OC,
    > chociaż nigdy wcześniej nie była wpisana do dowodu rejestracyjnego.

    To jest oczywiste przy zniżkach za bezszkodowość ale w moim przypadku
    chodzi o zniżkę pracowniczą. Moja żona jest wpisana do dowodu rej. jako
    właściciel ale nie pracuje w tej firmie ubezpieczeniowej która daje zniżki
    swoim pracownikom. Natomiast ja jestem pracownikiem tej firmy ale nie ma
    mnie w dowodzie rej.
    Chodzi o to żeby się w tym nowym dowodzie rej. znaleźć choćby jako
    współwłaściciel. Wtedy moja firma da mi tą zniżkę. Problem tylko w tym jak
    to najprościej i najtaniej zrobić.

    Roman