  • Data: 2005-06-05 20:23:12
    Temat: Re: Wspolsprawstwo kolizji drogowej
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dembol" <usuŃyugin@WYwALTOo2.pl> napisał w wiadomości
    news:d7rm3p$f3q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > staral mi sie wmowic ze to ja jestem wszystkiemu winien ;/

    Bo uszkodzenia na to wskazuja. Samochody nie jeżdża raczej bokami(tym
    bardziej pchane).Gdyby drzwi były cały czas otwarte to uszkodzenia zaczynały
    by się od przodu a nie dopiero od tylnego błotnika. Takie uszkodzenia
    sugerują, iż otwieranymi drzwiami uderzyłeś gdy pchany samochód już prawie
    cię minął.

    Pzdr
    Leszek