    From: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspolnota - pytanie
    Date: Sat, 15 Jan 2005 21:20:20 +0100

    On Sat, 15 Jan 2005 02:29:30 +0100, "Misiek"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >hej!
    >
    >Pisze bo nie znalazlem nigdzie w necie opisu takiej sytuacji. Mieszkam w
    >bloku 7-mieszkaniowym, bez zarejestrowanej wspolnoty mieszkaniowej (Kazdy
    >jest wlascicielem, sami zajmujemy sie posesja, kasa na zarowki itp).
    >Dotychczas blok podlaczony byl do szamba, ktore rozliczalismy wg zuzycia
    >wody, ale pojawila sie mozliwosc podlaczenia kanalizacji - i tu jest
    >problem: Jak sie rozliczyc?
    >
    >Koncepcji jest kilka:
    >1. wg ilosci m2 mieszkania?
    >2. wg udzialu w nieruchomosci jak w Aktach Not. (jest inny niz pkt 1 bo 3
> [...]

    Ja bym proponował rozliczanie od ilości osób stale zamieszkującymi
    lokal lub na podstawie zużycia wody. Pierwszy sposób jest łatwiejszy,
    drugi wymaga wodomierzy. Chyba nie ma żadnych prawnych urególowań tej
    kwestii.

    Pozdrawiam
    Wojciech Skorupski
    obejrzyj moją córeczkę