    From: "Sylvia I." <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspolnota mieszkaniowa - uchwala
    Date: Wed, 6 Feb 2002 14:15:43 +0100

    <ciach>

    >Bede wdzeczny za odpowiedz
    >
    >Krzysztof Araszkiewicz

    Hi!

    W moim bloku po wykupie mieszkan na wlasnosc tez Wspólnota postanowila
    wybrac jakiegos admnistratora i tez na zebraniu nie bylo obecnych 100%
    wlascicieli, ale administratora wybrano.
    Jezeli chodzi o zapisy prawne, to niestety nie jestem w tym biegla, ale
    wyadje mi sie, ze w takim przypadku "qworum" (wymagana liczba obecnych
    czlonków, aby zebanie moglo podejmowac wiazace uchwaly) okresla statut
    Wspólnoty i/lub jakies inne przepisy (Kodeks Cywilny ??). Z mojego
    doswiadczenia nigdy nie bylo to 100% obecnych. Ale jezeli administrator chce
    usyskac twój podpis to chyba nic zlego, wg mnie poprostu woli sie
    zabezpieczyc przed ew. zmiana przez Ciebie zdania. Gdy zjakichs wzgledów
    przestanie sie on tobie podobac bedzie mial podkladke, ze przeciez Pan za
    jego przyjeciem.