  • Data: 2002-02-06 15:47:22
    Temat: Re: Wspolnota mieszkaniowa - uchwala
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Araszkiewicz:

    > Przeciez uchwala zostala juz przeglosowana. Przyszly zarzadca chce
    > mojego podpisu, choc sam przyznal, ze nie jest konieczny, ale jak to
    > okreslil "lubi jednomyslnosc".

    O ile właściciele nie zdecydowali o zmianie sposobu głosowania, to
    standardowo uchwała przechodzi po zebraniu poparcia właścicieli
    dysponujących łącznie ponad połową udziałów. Myślę, że w tym przypadku
    może chodzić o względy praktyczne:
    - to zupełnie inaczej brzmi, gdy jakaś decyzja ma poparcie ~100% zamiast
    ~50% "udziałowców" (legitymacja nowego zarządcy będzie jakby większa)
    - przy większej ilości głosów "za" chyba trudniej będzie ewentualnie
    podważyć tę uchwałę

    MWK
    --
    Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl