    From: "pestifer" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota a mieszkanie - pilne
    Date: Thu, 8 Sep 2005 11:30:46 +0100

    Użytkownik "Monika" <q...@q...com> napisał w wiadomości
    news:Xns96CB62B585FDCmmonniiccaacom@193.42.231.152..
    .
    > Witam,
    >
    > wcześniej pisałam w poście "sprawa spadkowa a mieszkanie" - pokrótce:
    > mieszkamy w mieszkaniu własnościowym, które należało do zmarłego dziadka
    > mojego męża. Nie ma jeszcze przeprowadzonej sprawy spadkowej - wyniku
    > opieszałości ze strony spadkobierców (mojego teścia i jego brata).
    > Mieszkanie
    > jest zadłużone. Istnieje Wspólnota Mieszkańców.
    >
    > Dziś mąż był u prezesa administracji. Dowiedział się, że Wspólnota żąda
    > jak
    > najszybszego spłacenia zadłużenia, ponieważ wszyscy lokatorzy, którzy do
> [...]

    no niestety inni zaplacili za ciebie
    po prostu splacaj ile mozesz.
    wspolnota moze naliczyc ci odsetki od zadluzenia ale nie koniecznie
    moze tez wystapic do sadu o egzekucje dlugu ale sprawy ciagna sie w tym
    kraju tak dlugo, ze pewenie do rozstrzygniecia zdazysz splacic cala kwote
    porozmawiaj z zarzadem wspolnoty