  • Data: 2005-09-08 17:21:52
    Temat: Re: Wspólnota a mieszkanie - pilne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    SkunkWeed wrote:

    > Zadłużenie spłacimy jak najbardziej, tylko chcemy dokładnie wiedziec, jak to
    > wygląda i jak możemy postąpić w danej sytuacji.

    zanim sie WM do sądu wybierze to wy zdążycie to spokojnie spłacić.
    Ja bym Sz. P. Prezesa bardziej nie denerwował, bo jeszcze do tego sądu
    pójdzie, ale omijał szerokim łukiem i prowadził korespondencję pisemną.
    Pana Prezesa ustawi w szeregu pierwszy list z kancelarii prawniczej
    informujący, że od tego momentu wszystkie pisma dotyczące sprawy
    mieszkania mają być kierowane na adres kancelarii.
    Gwarantuje skuteczność 100%.