    From: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota a mieszkanie - pilne
    Date: Thu, 08 Sep 2005 10:43:58 +0200

    Monika wrote:
    > Czy rzeczywiście mają prawo odmówić przyjęcia kwot mniejszych i
    > odrzucić deklarację polubownego załatwienia sprawy?

    Nie znam szczegółów sprawy, więc nie wiem, czy zgadzam się z postawą WM.
    Ja też jestem we WM i do Sądu nam raczej niespieszno, ale też nikt dotąd
    (swoją postawą czy też skalą zadłużenia) nie zmusił nas do takiej decyzji.

    Niemniej jednak WM ma prawo oddać sprawę do Sądu, ma prawo oczekiwać
    niezwłocznej spłaty zadłużenia i nie dziwię się ludziom, którzy z
    własnych pieniędzy kredytują utrzymanie tego mieszkania, że nie mają na
    to ochoty.

    Może trzeba wziąć kredyt na spłatę zadłużenia?

    Dominika