  • 1. Data: 2003-08-25 23:16:45
    Temat: Wspaniali mądrzy ludzie pomocy
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Jestem z Krakowa, pracowalam w Warszawie. W siodmym miesiącu ciazy
    zachorowalam i bylam na zwolnieniu lekarskim w szpitalu az do porodu. Moje
    male ma teraz 5 miesiecy. Nie dostalam ani razu wyplaty zusowskiej. Najpierw
    była kontrola, potem stwierdzono ze umowa o prace byla fikcyjne. Zalożylam
    sprawę w sądzie. Dostalam pismo ze sprawe przeniesiono do mojego miasta. Od
    7 miesiecy nie mam zadnego doplywu gotowki. Zakwestionowano sprawe mojego
    ubezpieczenia. Jestem samotna matka a moja pensja byla wysoka. Teraz
    zostalam bez srodkow do zycia i widokow na nie. Powiedzcie do kogo moge sie
    zwrocic o jakie kolwiek srodki tymczasowe az do wyjasnienia sprawy. Mam
    jeszcze jedno pytanie ile to moze trwac, bo fundusze na mieszkanie odplynely
    w siną dal.

    pozdrawiam zocha

  • 2. Data: 2003-08-26 12:09:38
    Temat: Re: Wspaniali mądrzy ludzie pomocy
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Śliwowska)

    Zosiu,
    Sad ma DWA lata na rozpoczecie przewodu sadowego. Moze cos tam zwojujesz
    - ale KIEDY???
    Udaj sie do Panstwowej Inspekcji Pracy - oni dzialaja baaaardzo szybko i
    skutecznie. Bylam w podobnej sytuacji - skonczylo sie to wlasciwie
    miesiacem PLATNEGO "urlopu".
    Gdybys chciala wiedziec cos wiecej - pisz na priv.
    pzdr
    Agnieszka

  • 3. Data: 2003-08-26 13:35:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Agnieszka Śliwowska rzecze:
    > Udaj sie do Panstwowej Inspekcji Pracy - oni dzialaja baaaardzo szybko i
    > skutecznie. Bylam w podobnej sytuacji - skonczylo sie to wlasciwie
    > miesiacem PLATNEGO "urlopu".

    Ale tutaj nie zawala sprawy pracodawca lecz ZUS.
    I nie jest to odosobniony przypadek to "systemowe" działanie ZUSu.
    Ciekawe kto na górze wydał takie polecenie i dlaczego nie został jeszcze
    rozstrzelany przez TK ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2003-08-27 21:02:52
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Ale czy jest mozliwość jakiegoś otrzymania zasiłku między czasie. Bieda moze
    faktycznie aż tak bardzo mnie nie przycisnęła ale pół roku bez wynagrodzenia
    zaczeło dawać mi w kość. Zastanawiałam się czy taki przypadek nie
    kwalifikuje się na pomoc społeczną , ponieważ właściwie pozostawiono mnie
    bez żadnego zabezpieczenia finansowego. Korzystanie w tym wielu z zasobów
    rodziców to nieporozumienie. Utrzymanie dziecka kosztuje a i rodzice tracą
    cierpliwość.