  • 1. Data: 2003-08-25 23:18:11
    Temat: Wspaniali mądrzy ludzie pomocy
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Jestem z Krakowa, pracowalam w Warszawie. W siodmym miesiącu ciazy
    zachorowalam i bylam na zwolnieniu lekarskim w szpitalu az do porodu. Moje
    male ma teraz 5 miesiecy. Nie dostalam ani razu wyplaty zusowskiej. Najpierw
    była kontrola, potem stwierdzono ze umowa o prace byla fikcyjne. Zalożylam
    sprawę w sądzie. Dostalam pismo ze sprawe przeniesiono do mojego miasta. Od
    7 miesiecy nie mam zadnego doplywu gotowki. Zakwestionowano sprawe mojego
    ubezpieczenia. Jestem samotna matka a moja pensja byla wysoka. Teraz
    zostalam bez srodkow do zycia i widokow na nie. Powiedzcie do kogo moge sie
    zwrocic o jakie kolwiek srodki tymczasowe az do wyjasnienia sprawy. Mam
    jeszcze jedno pytanie ile to moze trwac, bo fundusze na mieszkanie odplynely
    w siną dal.

    pozdrawiam lol

  • 2. Data: 2003-08-25 23:56:50
    Temat: Re: Wspaniali mądrzy ludzie pomocy
    Od: Arek <a...@e...net>

    loretta rzecze:
    [..]
    > Teraz zostalam bez srodkow do zycia i widokow na nie.
    > Powiedzcie do kogo moge sie zwrocic o jakie kolwiek srodki tymczasowe
    > az do wyjasnienia sprawy.

    Rodziny, przyjaciół, opieki społecznej, Kościoła, ludzi dobrej woli,
    a może warto wrócić do dawnej pracy?

    > Mam jeszcze jedno pytanie ile to moze trwac, bo fundusze na
    > mieszkanie odplynely w siną dal.

    Nie wiem jak w Twoim mieście, ale we Wrocławiu sprawa toczy się
    już 3 rok i trafiła do sądu okręgowego i pewnie potrwa to następne 2 lata :(

    Na szczęście dla Ciebie jest już wyrok SN, który uznaje takie działania
    ZUS za bezprawne i sprzeczne z konstytucją.

    Trzeba tylko przetrwać lokalną sitwę jedzącą z ręki ZUSowi :(

    pozdrawiam
    Arek

  • 3. Data: 2003-08-25 23:57:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    loretta rzecze:
    [..]

  • 4. Data: 2003-08-25 23:58:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    loretta rzecze:
    [..]

  • 5. Data: 2003-08-26 00:30:14
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    mam malego synka, praca w warszawie nie bardzo mi sie usmiecha szukam czegos
    w krakowie, poza tym moj szef po kilku inspekcjach wyraznie nie chce mnie
    juz widziec, jakos tak w rozmowie zasugerowal ze moze teraz jakis urlop
    bezpłatny, nie chcę żebyu mnie zwolnił z powodu redukcji etatów

  • 6. Data: 2003-08-26 13:37:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    loretta rzecze:
    > mam malego synka, praca w warszawie nie bardzo mi sie usmiecha szukam

    No to widać bieda nie przycisnęła Cię jeszcze skoro "nie bardzo mi się uśmiecha"
    jest powodem blokującym.

    > w krakowie, poza tym moj szef po kilku inspekcjach wyraznie nie chce mnie
    > juz widziec, jakos tak w rozmowie zasugerowal ze moze teraz jakis urlop
    > bezpłatny, nie chcę żebyu mnie zwolnił z powodu redukcji etatów

    Nie rozumiem? Jeśli dostawałaś wysokie wynagrodzenie to widać byłaś dla
    firmy przydatna. I nagle przestałaś?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2003-08-30 14:47:25
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Nie rozumiem? Jeśli dostawałaś wysokie wynagrodzenie to widać
    byłaś dla
    > firmy przydatna. I nagle przestałaś?

    Znającpodejście ZUSu podejrzewam, że owo wysokie wynagrodzenie
    połączone zapewne z szybkim odejściem na zwolnienie zwróciło uwagę
    ZUSu na tę sprawę i wzbudziło ich podejrzenia co do fikcyjności umowy
    o pracę.

    W kwestii zasadniczej trudno mi coś konkretnego poradzić.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2003-08-30 21:55:33
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    wczesniej pracowalam dla drugiej firmy tego samego wlasciciela zarabiajac
    tyle samo. Nikt nie kwestionowal mojego zatrudnienia az do pobytu w szpitalu

  • 9. Data: 2003-08-31 13:35:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dredd rzecze:
    > Znającpodejście ZUSu podejrzewam, że owo wysokie wynagrodzenie
    [..]

    ZUS przegrał sprawę w SN z kobietą, która zatrudniła się tydzień przed porodem.
    Jeżeli praca FAKTYCZNIE została wykonana, to ZUS NIE MA PRAWA jej podważać.
    Koniec i kropka, takie jest OSTATECZNE orzeczenie.

    I bez wątpienie ludzie w ZUS o tym wiedzą, a mimo to w sposób skurwysyński
    łamią prawo i dlatego się pytam - dlaczego jeszcze nikt nie rozstrzelał ludzi,
    którzy się pod tym podpisują?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 10. Data: 2003-08-31 17:52:15
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Arek wrote:
    > I bez wątpienie ludzie w ZUS o tym wiedzą, a mimo to w sposób
    > skurwysyński łamią prawo i dlatego się pytam - dlaczego jeszcze nikt
    > nie rozstrzelał ludzi, którzy się pod tym podpisują?

    Idz trollu i zrob to

    Marek