  • 1. Data: 2003-08-25 19:32:55
    Temat: Re: Przekret z dodatkiem urlopowym do stazu,pomozcie
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Jestem na rocznym stazu po ukonczeniu Akademii Medycznej Ostatnio otrzymalem

    [...]

    Ustaw sobie zegar... Pozdrawiam ;-)

    Roland

  • 2. Data: 2003-08-26 01:30:01
    Od: "Kamil Cybulski" <k...@g...pl>

    Jestem na rocznym stazu po ukonczeniu Akademii Medycznej Ostatnio otrzymalem
    wraz z pensja dodatek urlopowy (550 zl po opodatkowaniu) NAtomiast moja
    dziewczyna( i kilkunasu innych stazystow) pracujaca w innym szpitalu za ten
    sam 2 tygodniowy urlop dostala 320 zlotych ( po opodatkowaniu)Dodam,ze
    pieniadze te przyznaje Ministerstwo Zdrowia i jest to stawka ogólnopolska
    .Ludzie czuja sie oszukani ale nie wiedza gdzie interweniowac i czy jest
    wogóle sens
    Z gory dziek za pomoc
    Pozdrawiam
    Kamil C.