  • Data: 2008-05-27 11:23:29
    Temat: Re: Wrobiony w szambo.
    Od: "adym" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan" :

    > Czy w takiej sytuacji własciciel tamtego małego domu może sobie rościć
    > jakieś prawa do uzytkowania tego szamba na mojej działce ? Dodam, że nie
    > było to w żaden sposób uzgadniane, ani nie ma o tym wzmianki w akcie
    > notarialnym.
    >
    > Czy mogę od niego żądać przeniesienia szamba na teren swojej działki ?

    Faktycznie wraz z przejeciem terenu, na ktorym sa nieruchmości, przyłącza czy inne
    instalacje stałeś sie posiadaczem tego szamba i o ile nie było o nim wzmianki w akcie
    notarialnym mozesz z nim zrobic co zechcesz. Czyli mozesz powiedziec sasiadowi, ze
    musi szambo przeniesc (o ile to mozliwe) lub zapewnic sobie odprowadzanie sciekow w
    inny sposob. Ewentualnie mozesz zawiazac z nim odplatną umowę za korzystanie z tego
    szamba :)