  • Data: 2002-08-31 12:35:14
    Temat: Re: Wq...jace progi zwalniajce
    Od: "Matrix" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:akq9ka$a99$1@topaz.icpnet.pl...

    > A jakie są "drugie skutki"? Bo u mnie na osiedlu gówniarzeria maluchami
    jezdzi jakby wolniej a mnie nie przeszkadzają.

    Dokładnie:-)
    Rozumiem reakcję Arka i innych,myślę,że bez progów nie tną na osiedlu po
    80km/h ,ale niestety są kretyni,którzy to robią,więc progi wydają się jakims
    tam rozwiązaniem ,może nie najlepszym..:-)

    Amkara - Tarnobrzeg

    a...@w...pl
    http://amkara.wiltom.pl

    "Kto prawdę mówi , ten niepokój wszczyna"