  • 11. Data: 2007-04-20 11:41:20
    Temat: Re: Wpis do KRD za dlugi rodzicow
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:f0a7st$j29$1@inews.gazeta.pl...

    > Dowodem jest to, co sąd uzna za dowód.

    co prawda to prawda, wystarczy jednak np "papier z akademika" i
    "spoldzielnia" wychodzi na debila

  • 12. Data: 2007-04-20 11:57:28
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > co prawda to prawda, wystarczy jednak np "papier z akademika" i
    > "spoldzielnia" wychodzi na debila
    1) Jesli mieszkala w akademiku
    2) Spoldzielnia nie wychodzi na debila, co najwyzej panienka ma dowod ze
    nie mieszkala w mieszkaniu a w akademiku, ale...
    3) ale dla sadu moze miec wieksza wartosc meldunek w dowodzie
    (informacja z urzedu itp) niz zaswiadczenie z akademika o tym ze panna
    Kowalska przez 5 lat oplacala pokoj w akademiku
    Kwestia grzywny za niedopelnienie obowiazku meldunkowego to temat na
    kolejny watek :)
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-04-20 11:59:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0a9af$qb9$1@inews.gazeta.pl...

    > bo...' to sedzia moze stwierdzic 'super - zatem grzywna za
    > niedopelnienie obowiazku meldunkowego'.

    tak?
    a od kiedy to pobyt czasowy implikuje wymeldowanie z miejsca stalego
    zameldowania?

    a nawet gdyby, to jak myslisz, co jej sie bardziej oplaca, zaplacic
    kilkadziesiat czy kilkaset zeta kary za niedopelnienie obowiazku, czy
    kilka tysiecy dlugow w spoldzielni ;)

  • 14. Data: 2007-04-20 12:13:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0aag0$29o$1@inews.gazeta.pl...

    > 3) ale dla sadu moze miec wieksza wartosc meldunek w dowodzie

    meldunek w dowodzie to osobna kwestia, i jak napisalem pobyt czasowy poza
    miejscem zamieszkania nie implikuje przymusy wymeldowania sie z miejsca
    stalego zameldowania, wiec jako taki jest marnym argumentem

    inaczej wyjazd na wakacje konczylby sie wymiana dowodu ;)

  • 15. Data: 2007-04-20 12:16:54
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu szerszen porozsypywal nastepujace haczki:
    > a od kiedy to pobyt czasowy implikuje wymeldowanie z miejsca stalego
    > zameldowania?
    Nie trzeba sie wymeldowywac - wystarczy sie zameldowac czasowo
    > a nawet gdyby, to jak myslisz, co jej sie bardziej oplaca, zaplacic
    > kilkadziesiat czy kilkaset zeta kary za niedopelnienie obowiazku, czy
    > kilka tysiecy dlugow w spoldzielni ;)
    IMHO maksymalna kara za niedopelnienie obowiazku meldunkowego 3k albo 5k
    (wiem, bez sensu, tak jak i idea obowiazku meldunkowego ale tak jest :( )
    Poza tym - wg mnie jest duza szansa na to ze sad uzna fakt zameldowania
    jako dowod
    --
    badzio

  • 16. Data: 2007-04-20 12:48:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > poza miejscem zamieszkania nie implikuje przymusy wymeldowania sie z
    > miejsca stalego zameldowania, wiec jako taki jest marnym argumentem
    Napisze ponownie - czasowe zameldowanie. Przebywanie poza miejscem
    stalego zamieszkania przez okres dluzszy niz 3 doby wiaze sie z
    koniecznoscia czasowego zameldowania pod nowym adresem (wiecej poszukaj
    sobie w necie pod haslem obowiazek meldunkowy)
    > inaczej wyjazd na wakacje konczylby sie wymiana dowodu ;)
    IMHO pobyt wypoczynkowy (wczasy), zdrowotny (wczasy) czy mieszkanie w
    hotelu jest wylaczony spod dzialania ustawy. A moze inaczej - nie trzeba
    sie czasowo meldowac ale ja jezdzac na wczasy nad Baltyk bardzo czesto
    musialem sie wpisywac do ksiazki meldunkowej/gosci/jak zwal tak zwal -
    wlasciciel kwatery prosil mnie o dowod i przepisywal moje dane do
    ksiazki a ja sie podpisywalem, przy okazji placac tzw klimatyczne. W
    hotelu tez raczej nie zamieszkasz bez wpisu do ich ksiegi. W akademiku
    bardzo czesto administracja sciga studentow zeby sie meldowali czasowo,
    kolega, ktory mieszkal w bursie mial postawiony warunek - meldunek
    czasowy albo nie dostanie miejsca w bursie.
    --
    badzio

  • 17. Data: 2007-04-20 13:17:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0acr1$c2d$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisze ponownie - czasowe zameldowanie.

    a ja napisze ponownie, czasowe zameldowanie nie powoduje wymeldowania z
    miejsca stalego zameldowania, wiec to ze jest zameldowana w domu rodzinnym
    niczego nie udowadnia,

    a moze jednak wymeldowuje? ;)

  • 18. Data: 2007-04-20 13:50:51
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > a ja napisze ponownie, czasowe zameldowanie nie powoduje wymeldowania z
    > miejsca stalego zameldowania, wiec to ze jest zameldowana w domu
    No tak. Ale sedzia powie - skoro pani caly czas jest zameldowana w domu
    rodzicow i twiedzi pani ze w tym czasie tam nie mieszkala, to prosze
    pokazac ze byla pani w tym czasie czasowo zameldowana gdzie indziej.
    I albo panienka wykazuje ze miala tymczasowy meldunek w akademiku/na
    stancji/gdziekolwiek indziej i ma z glowy albo nie bedzie tego w stanie
    udowodnic i problem pozostaje
    --
    badzio

  • 19. Data: 2007-04-20 14:20:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f0ahh3$35s$1@inews.gazeta.pl...

    > stancji/gdziekolwiek indziej i ma z glowy albo nie bedzie tego w stanie
    > udowodnic i problem pozostaje

    brak czasoweg meldunku nie jest dowodem na to ze tam nie mieszkala ;)
    tylko na to ze nie dopelnila formalnosci

  • 20. Data: 2007-04-20 17:47:06
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Czy w przypadku posiadania spoldzielczego prawa do lokalu nie obowiazuja
    > przepis art. 4 Ustawy prawo o spóldzielniach mieszkaniowych?
    >
    > Przepraszam za pytania ale slaby jestem w te klocki

    Jak widać nie taki słaby, skoro jak na mój gust masz rację :-)

    Marcin.