  • 1. Data: 2007-04-19 14:33:17
    Temat: Imiona na świadectwie ukończenie szkoy średniej
    Od: gotian <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące ilości imion które się _muszą_ znaleść na
    świadectwie ukończenie szkoły średniej. (dokładnie chodzi mi o 4 letnie
    technikum). Jeżeli uczeń ma dwa imiona to trzeba je wpisać na świadectwo
    (dokładnie jest ono drukowana) czy też jest to dowolne.
    I jeżeli się nie wpisze to takie świadectwo nie jest ważne?
    Prosiłbym również informacje jakie rozporządzenia, czy też inne akty
    prawne mówią o tym problemie.

    Moja wiedza dotycząca prawa jest niewielka tak więc proszę o wyrozumiałość.

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    Marcin

  • 2. Data: 2007-04-19 22:33:10
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "gotian" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > prawne mówią o tym problemie.
    >
    > Moja wiedza dotycząca prawa jest niewielka tak więc proszę o

    Jeśli uczeń ma dwa imiona to na świadectwie musza się znależć dwa imiona.
    Gdzieś to jest zapisane w jakimś rozprządzeniu. Dyrektor nie ma wyboru
    Świadectwo z jednym imieniem jak najbardziej jest ważne i raczej nikt sie
    nie przyczepi, natomiast jak chcesz możesz rządać
    sprostowania świadectwa i wydania świadectwa z dwoma imionami.
    Co najwyżej dyrektorowi sie oberwie za wydanie świadectwa niezgodnie z
    rozporządzeniem.