    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpadka znanego producenta!
    Date: Wed, 9 Nov 2005 01:29:30 +0100

    Użytkownik "konsument" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    news:2b58.0000000e.4370513e@newsgate.onet.pl...

    Pomijając sprawę odszkodowania za sprzedaż niewłaściwego gatunku soku,
    co raczej uważam za mało realne, to na Twoim miejscu skontaktował bym
    się z owym producentem, a dokładniej z osobą odpowiedzialną za ochronę
    marki tego producenta. Myślę, że jest raczej mało prawdopodobne, by to
    była pomyłka. Może zmienili recepturę po prostu.

    Ale nie jest wykluczone, że ktoś na rynek po prostu wypuścił towar z
    podrobionymi znakami towarowymi. O ile masz możliwość techniczną, to
    wyślij do nich maila i prześlij im z miarę czytelne zdjęcia
    opakowania. Odpisz numer partii i datę produkcjo oraz wszystko to, co
    nie jest normalnym nadrukiem opakowania (chodzi mi o to, co jest
    dodrukowywane, wyprasowane na zgrzewach itd. w chwili napełniania
    kartonu), a może nie być widoczne na zdjęciach. Nie wyrzucaj
    opakowania oraz w miarę możliwości dowodu zakupu (paragonu), bo
    podejrzewam, że dość szybko skontaktuje się z Tobą przedstawiciel
    producenta.