eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWpadka znanego producenta! › Re: Wpadka znanego producenta!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpadka znanego producenta!
    Date: Tue, 08 Nov 2005 08:59:51 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <dkpm42$mil$1@news.task.gda.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc10.ivo.ppnt.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1131436994 23125 153.19.128.10 (8 Nov 2005 08:03:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Nov 2005 08:03:14 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:340473
    [ ukryj nagłówki ]

    konsument napisał(a):
    > Spotkałem się z czymś takim ostatnio, że kupiłem sok bardzo znanego producenta
    > soków w opakowaniu.
    > W tym opakowaniu był inny sok niż napisane na opakowaniu.
    >
    > Nie był to całkiem inny sok - to znaczy np. zamiast pomarańczowego wiśniowy - to
    > w ramach jedej linii soków wielowarzywnych - inny sok (zamiast jednej wersji w
    > tej linii, inna wersja).
    >
    > W związku z tym zastanawiam się, czy nie można wydębić od producenta jakiegoś
    > odszkodowania.

    Spokojnie mozesz wystapic o dowolna kwote :) Czy ja dostaniesz to juz
    watpliwe.

    > Przecież zostałem zawiedziony jako konsument, a po drugie - to przecież mogę być
    > uczulony na ten soki i to był otwierało możliwość, że moje zdrowie było zagrożone.

    A jestes uczulony? I co spowodowalo wypicie?
    Bo tak na "moglbym byc" to nikt Ci nic nie da.

    No i co to byla za roznica w sokach?
    Bo moze zamiast marchewkowo-brzoskwiniowo-malionowo dostales
    marchewkowo-malinowy, bo akurat sie rura z brzoskwiniami przytkala? :)

    Powaznie to niezgodnosc towaru z umowa i mozesz dostac nowy sok :)


    > Proszę o jakąś poradę - wiadomo, że amatorską - ale zawsze.
    >
    > W Stanach - to słyszałem - non-stop szeregowi konsumenci oskarżają wielkie
    > koncerny o to czy o tamto. I nieraz dostają coś.

    No to musisz jechac do stanow.
    Sadze ze nawet tam nic bys nie dostal (no chyba ze nowy sok) jezeli bys
    z takim problemem zaatakowal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1