  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Woooow,nowa radosna twórczość firm windykacyjnych !!!
    Date: Mon, 18 Jul 2005 18:22:51 +0200

    Mon, 18 Jul 2005 17:43:48 +0200, użyszkodnik Stasiu w Podróży
    <B...@t...pl> napisał:

    > Jesteś pewien ... a może jakiś genialny marketoid palnął takim
    > zapisem w umowie ... wiem, że bez sensu, ale popatrz na to z tej
    > strony ... Operator zakładając , że może mieć niepłacących ,
    > znajduje tańszą metodę na egzekwowanie zapłaty ... postępowanie
    > cywilne kosztuje, a karne nie (obowiązek naprawienia szkody).

    to w takim razie pokiego grzyba te sądy cywilne skoro mozna sobie w
    ten sposob sprawe załatwiać i ciekawe czemu nikt wczesniej na to nie
    wpadł skoro to takie genialne i tanie ???

    swoja droga jesli sie wezmie korespondencje jaka prowadzi firma
    windykacyjna to mozna odniesc wrazenie ze to raczej oni podpadają pod
    te paragrafy usiłując wyciągnąć jakieś pieniądze

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,