  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Woooow,nowa radosna twórczość firm windykacyjnych !!!
    Date: Mon, 18 Jul 2005 17:44:43 +0200

    Mon, 18 Jul 2005 17:25:02 +0200, użyszkodnik Stasiu w Podróży
    <B...@t...pl> napisał:

    > Nie do końca ...
    > 1.Napisz jaka firma :)
    > 2. Jeśli chodzi o komórki , to przecież umowy "promocyjne" był
    > tak konstruowane, e wynikało z nich coś następującego:
    >
    > Tel za złotówkę (a w umowie info, że tel jest własnością
    > operatora do czasu zakończenia umowy , tj zapłacenia tych 12 czy
    > 24 abonamentów pod rząd) ... i o ile mnie moje domysły nie mylą,
    > to rozchodzi się o to, że :
    >
    > 1. Wziąłem tel np w PLUSIE za 1 PLN o wartości rynkowej 2 000 PLN
    > 2. Po 4 abonamencie przestałem płacić
    > 3. Wypowiedziano umowę
> [...]

    jestes bo:

    1.telefon był wlasnoscia abonenta od poczatku i nie było opcji zwrotu
    2.firma windykacyjna przestawia sie jako nowy wierzyciel bo operator
    sprzedał rzekomy dług
    3.Wartość rynkowa to sprawa dyskusyjna, moim zdaniem powinno sie brac
    pod uwage ceny sprzedazy w/w telefonów w tym czasie bez zobowiązań
    czyli na przykład na allegro nie zaś wziętą z sufitu cene detaliczną
    po której nikt telefonów nie kupował, albo też cene zakupu w/w
    telefonu przez operatora co jest z kolei objete tajemnica handlową.
    4.Firma windykacyjna to EGB a operator to PTK Cntertel

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,