    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 12 Feb 2014 01:42:04 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wójt mnie opodatkował

    On Tue, 11 Feb 2014, Marek Chmielewski wrote:

    > Wójt gminy Ojrzeń nałożył na mnie podatek rolny w wysokości 3zł na dodatek
    > aby nie obciążać mnie zbytnio finansowo rozłożył płatność na trzy równe raty
    > po 1zł. Decyzje swoją zapakował w kopertę i dostarczył mi ją za pomocą Poczty
    > Polskiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Poczta za usługę pobiera
    > 6.1zł
    >
    > Jaki jest sens nakładania takiego podatku? :)

    Nie wiem, ale kilka podatków w których *średnia* wartość przekraczała
    koszty już kiedyś zniesiono :> (chyba wcześniej, niż za rządów Tuska).
    AFAIR gdzieś na szczycie listy była "opłata przesyłkowa" (czy jakoś
    tak, płacona przez kurierów), dla której szacunkowe koszty poboru
    było 3x wyższe od wpływów. Nie dla wyjątkowych przypadków, średnio :>

    > Czy powinienem się odwołać od tej decyzji?

    Ba!
    :D

    pzdr, Gotfryd