  • Data: 2014-02-12 08:23:55
    Temat: Re: Wójt mnie opodatkował
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Śmiejecie się z urzędu, a ja miałem taki przypadek w banku.. prywatnym bądź co bądź.
    Miałem u nich rachunek i kartę kredytową. Kartę zmieniłem na inną (też u nich) i w
    związku z tym musiałem spłacić ją przed zamknięciem, co też uczyniłem. Na rachunek
    tej karty bank przelał jeszcze zwrot opłaty miesięcznej za używanie - 6zł. W ten
    sposób powstało "nadsaldo" na rachunku karty. W dniu zamknięcia bank zamiast przelać
    mi te 6zł na mój rachunek postanowił przesłać je przekazem pocztowym za 5zł. No i idę
    na pocztę a tam 1zł do odebrania.