  • 1. Data: 2003-07-20 20:55:57
    Temat: Wojsko
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    Witam!
    Mam pytanie troche przyszłościowe (ze zwględu na mój wiek) pytanie: w jaki
    sposób mogę udowodnić przekonania pacyfistyczne? czy muszę należeć do ruchu?
    Czy przekonania pacyfistyczne są podstawą do pełnienia służby zastępczej
    (tj. np: odśnieżanie chodników zimą...) jakie są formy służby zastępczej?
    czy za 5-6 lat armia będzie w 100% zawodowa?:)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 2. Data: 2003-07-20 23:32:39
    Temat: Re: Wojsko
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Mam pytanie troche przyszłościowe (ze zwględu na mój wiek) pytanie: w jaki
    > sposób mogę udowodnić przekonania pacyfistyczne?

    jezeli masz faktycznie takie przekonania ... to w czym problem ?

> [...]
    > (tj. np: odśnieżanie chodników zimą...) jakie są formy służby zastępczej?
    > czy za 5-6 lat armia będzie w 100% zawodowa?:)

    moze zaloze strone o tym jak ja uniknalem sluzby majac kat A :-)
    tym bardziej ze mam dosc MONu i wszystkiego co wojskowe
    teraz tez, walczac z WBE o zalegle swiadczenia Ojca - wojskowego :-),
    wiem ze nie odbywajac sluzby zrobilem dobrze

    TB

  • 3. Data: 2003-07-21 11:51:44
    Od: "R-A-V" <r...@p...onet.pl>

    piszesz podanie do wku gdzie podlegasz i sami cie wezwa.

    > tym bardziej ze mam dosc MONu i wszystkiego co wojskowe
    > teraz tez, walczac z WBE o zalegle swiadczenia Ojca - wojskowego :-),
    > wiem ze nie odbywajac sluzby zrobilem dobrze
    ja niestety odsłużyłem swoje, pełne 21 miechów, no odejmijmy chorobowe i
    jakis urlop ale ponad rok był.

    R-A-V

  • 4. Data: 2003-07-21 14:30:40
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Sun, 20 Jul 2003 22:55:57 +0200, marcus075 napisał(a):

    <ciach>
    To oco pytasz jest do wyguuglania wiem bo sam pisałem takie podanie - nic
    nie trzeba udowadniać, piszesz i juz. A tak pro po to przejrzyj archiwum bo
    pisałem jak uniknąć wojska za darmo i bez problemu.

    Myśle że wiesz, że służba zastępcza trwa 21 (chyba) miesiecy

    --
    www.adico.pl - aukcje
    www.whatismyip.com