  • 1. Data: 2003-07-20 20:51:32
    Temat: Alimenty...
    Od: "leanlife" <l...@w...pl>

    Czy mam prawo ubiegać się o alimenty będac na studiach dziennych
    niepaństwowych? Proszę o porady i wskazówki. Dziękuje

  • 2. Data: 2003-07-20 21:17:11
    Temat: Odp: Alimenty...
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik leanlife <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ohDSa.271728$1...@n...chello.at...
    > Czy mam prawo ubiegać się o alimenty będac na studiach dziennych
    > niepaństwowych? Proszę o porady i wskazówki. Dziękuje

    porad udziela prawnik w kancelarii:-) ewentulanie panie w sekret. sądów a tu
    mozna tylko udzielic informacji , mozna w każdej sytuacji można kwestia
    jednak jest zebranego materialu dowodowego ...zbyt mało inforamcji ...i
    jasniej o jakie wskazówki chodzi? podst. jest zlozenie pozwu do sądu
    rodzinnego 2 egz. chyba ,ze pozywasz rodziców , ktorzy osobno mieszkaja to
    wtedy w 3 egz. poniewaz dorecza sie stronie przeciwnej pozwy , wnioski
    składane w sprawie przez strony, zwolniony jestes od kosztow sadowych., w
    pozwie nalezy podac dokladne dane adresy stron przeciwnych czyli pozwanych,
    ty jestes powodem , dol. zaswiadczenie o pobieraniu nauki., sadem wlasciwym
    jest obojetnie jak tobie wygodniej zlozyc, w sprawach alimentacyjnych
    zastosowanie ma przemiennosc czyli . do sadu zam. powoda lub pozwanego .

    Sandra