    From: "Wojciech Ujwary" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o ukaranie-porada
    Date: Sat, 4 Oct 2003 16:22:06 +0200
    Sender: u...@p...onet.pl@yf219.internetdsl.tpnet.pl

    Wniosek jest ważny. Jeżeli nie stwisz się do sądy może zostać wydany wyrok
    zaoczny, który będzie Ci doręczony. Możesz także wnosić o odroczenie
    rozprawy z uwagi na obronę. Istnieje także mozliwość byś złozyła wniosek o
    skazanie bez rozprawy - musisz zaproponować karę. Wówczas sąd sprawę
    skieruje na posiedzenie i wyda wyrok skazujący zgodnie z twoim wnioskiem o
    ile sad i oskarzyciel publiczny zaakceptują twoją propozycję. W takim
    wypadku także otrzymasz wyrok. Kolejna mozliwość to usprawiedliwione
    niestawiennictwo nas rozprawie bez wniosku o jej odroczenie. Wówczas sąd
    otworzy przewód sądowy, przesłucha świadków i wyznaczy kolejny termin na
    który zostaniesz wezwana bądź zawiadomiona. Pozdrawiam Wojtek.