    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 26 Sep 2011 22:32:10 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wniosek o kredyt i wyciag z konta

    On Mon, 26 Sep 2011, Kamil wrote:

    > A skąd taka teza?
    > Jet obowiązek "oszczędzania" i wydawania swoich środków tylko na "stałe
    > opłaty"?

    Nie ma obowiązku.
    I nie ma obowiązku pchać się w umowę z klentem który ma w zwyczaju
    wydawać *regulanie* *wszystkie* wpływy na bieżąco.
    Wcale *nie* tylko na bieżące opłaty.

    > Często spontaniczne wydatki nie oznaczają STAŁYCH wydatków - prawda?

    Oczywiście.
    I taki klient jest "niepewny" :)

    > Idę sobie pasażem w jakimś city center i patrze - zajebiste dżinsy - raptem
    > 600zł :)

    I jeśli tak jest miesiąc w miesiąc, to istnieje ryzyko iż *taki*
    klient nie spłaci raty. "Bo akurat dzinsy mi się spodobały".

    > Więc teraz powiedz mi co KURWA W TYM DZIWNEGO ŻE WYDAJĘ SWOJE UCZCIWIE
    > ZAROBIONE PIENIĄDZE I NIE MAM OSZCZĘDNOŚCI????

    Dziwnego? - nic.
    "Nie ma w zwyczaju oszczędzać". Tyle i tylko tyle.
    Sytuację może zmienić tylko "historia kredytowa", wskazująca że
    jak się zobowiązał spłacać kredyt to jednak sobie tych dżinsów nie kupi ;)

    > Bo jesteś krótkowzroczny i nie mógłbyś prowadzić takiej działalności jak
    > banki.

    Oj no, jasne, takiej działalności jak banki które później domagały
    się "wsparcia finansowego" od państwa na "złe kredyty" to może
    i nie.
    Problem w tym że nie każde państwo, nie zawsze i nie każdemu
    tak dopłaca ;)

    > Zawsze są jakies zabepieczenia :)
    > Np. polisy, np. zastawy, np. weksle, np. żyranci etc :)
    >
    > Nie wierzysz chyba reklamom że wpadasz do banku i w ciągu 3 minut
    > dostaniesz kredyt?? :)))
    > Chociaż, sądząc po twoim poście - jednak w to wierzysz :)

    No to teraz pytanie kontrolne: o co wielkie halo w tym wątku?
    Nie czasem o to, że bank w ramach własnego "zabezpieczenia"
    żąda okazania sposobu zarządzania pieniędzmi na swoim koncie?

    Bo wychodzi na to, że bank jest odmiennego zdania niż Ty.
    Zupełnie niechcący wychodzi również, że jest tego samego
    zdania co MZ.
    Dziwny jakoweś ;)
    Powiadasz że ten bank nie mógłby prowadzić takiej działalności
    jak banki?
    (tak mi wychodzi ze złożenia cytatów ;))

    pzdr, Gotfryd