  • Data: 2011-09-26 12:02:41
    Temat: Re: Wniosek o kredyt i wyciag z konta
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-26 13:24:48 +0200, Kamil <a...@a...com> said:

    > Więc teraz powiedz mi co KURWA W TYM DZIWNEGO ŻE WYDAJĘ SWOJE UCZCIWIE
    > ZAROBIONE PIENIĄDZE I NIE MAM OSZCZĘDNOŚCI????

    Bo, kurwa, bank, kurwa, widząc, kurwa, że wydajesz _co miesiąc_, kurwa,
    bo tak było, kurwa, w warunkach zadania, kurwa, wszystko, kurwa, co,
    kurwa, zarobisz, kurwa, może, kurwa, dojść do wniosku, kurwa, że nie
    masz, kurwa, na ratę, kurwa.
    I na, kurwa, odwrót, kurwa, widząc, że, kurwa, na koncie zostaje ci,
    kurwa, co miesiąc, kurwa, kilkaset złotych, kurwa, bank może, kurwa,
    dojść do, kurwa, wniosku, że kurwa stać cię, kurwa, na kredyt, kurwa.

    (mspanc)
    --
    Bydlę