    From: "Madab" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek - Co o tym sądzicie?
    Date: Wed, 1 Sep 2004 16:50:46 +0200

    Dzieki za cenne info. Cytowałem nie dlatego bym uważał, że nie zna. Choc raz
    w rozmowie wykazał/a/ sie nieznajomoscią twierdząc, że już nie mogę zastrzec
    danych osobowych. Wskazałem jej, że ustawa nie definiuje w jakim terminie
    mam prawo je zastrzec, moge zatem w dowolnym czasie. Na co ustąpiła.
    Czyli te przepisy już zostały zmienione? Zatem szkoda, że dałem ten wniosek,
    czyli sie wygłupiłem. Ale czy ja prawnik jestem? A że nie bedą na mnie
    patrzeć poważnie? To tylko o nich źle świadczy.
    Zresztą czy Ty myslisz, że ludzie na prawników patrzą za ich plecami na nich
    poważnie? ;-)
    Czy on nie swir to nie moge być pewny. Bo czy ja go znam? Jestem jednak
    pewny, że w momencie napadu był zupuełnie świadom tego co robi, był swiadom
    tego kilkanaście minut po napadzie, gdy twierdził policjantom, że pierwszy
    raz mnie widzi. I był tego swiadom, gdy po aresztowaniu zeznał, że szedł za
    mną od bankomatu, a ja /po około 500 metrach po skreceniu w prawo i wejściu
    schodami na wyżej położoną dzielnice/ zatrzymałem sie pytajac go: "Czy Pan
    chce mnie okraść"
    A na pl.soc.psychologia niektórzy wysyłają mnie na te grupę. Niektórzy
    udzielają ciekawych porad prawnych. Jak chcesz to zerknij w temat:"Czy
    biegli sie nie mylą?"
    Jeszcze raz Ci dziekuję za świerze informacje
    Łączę serdeczne pozdrowienia
    Arek