    From: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek - Co o tym sądzicie?
    Date: Wed, 1 Sep 2004 14:43:06 +0200
    Sender: j...@a...pl@80.48.60.10

    użytkownik Madab napisał(a) w wiadomości
    > Na wskutek umorzenia śledztwa z powodu stwierdzenia niepoczytalnosci
    > podejrzanego przez biegłych psychiatrów. Mimo,że kurator nie przeprowadził
    > obowiązkowego w takim wypadku wywiadu środowiskowego. Złożyłem do
    > prokuratury nastepujący wniosek:

    > śledztwa o sygn. Ds. XXXX/04 przeciwko D. Xkowskiemu, składam wniosek o
    > zwrócenie uwagi na niedopełnienie wszystkich formalności postępowania
    > przygotowawczego.
    > Zgodnie z Art. 297. § 1 kpk: "Celem postępowania przygotowawczego jest
    > zebranie danych stosownie do art. 213 i 214." Zaś Art. 214. § 2 i punkt
> [...]

    I myślisz że Prokurator nie zna kodesku postepowania karnego, żebys go mu
    cytował.
    I na dodatek cytujesz niektóre przepisy w nieaktulanym brzmieniu. Choćby:
    - art. 214 kpk - już nie jest obligatoryjne przpeorwadzanie wywiadów
    środowsikowych a takich sytuacjach;
    - art. 102-103 kpk - nie ma już tych przepsiów i instytucji nieważności.
    Po takim wniosku nikt nie bedzie na Ciebie patrzył poważnie.
    A czemu jesteś taki pewny że to rzeczywiście nie był świr?
    Ps. Co pl.soc.psychologia nie pomogli ;) ?

    --
    JOHNSON :)