  • Data: 2005-11-30 15:28:49
    Temat: Re: Własny znak drogowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerszeń" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dmjslc$4lt$1@opal.futuro.pl...

    > znaczy się sugerujesz ze mogę sobie postawić dowolny znak w dowolnym
    > miejscu i wszyscy się będą musieli do niego stosować??

    Tak, choć Ty sam popełnisz wykroczenie opisane w art. 85 kw. Zastanów
    się, jakie skutki przyniosła by interpretacja upoważniająca każdego
    kierującego do rozsądzania, czy dany znak postawiono prawnie, czy nie.
    Osobiście przyjął bym, że każdy zakaz przekraczania prędkości jest
    nieprawny, bo przecież ja wiem lepiej ile można tu bezpiecznie jechać
    :-)

    Natomiast jako właściciel terenu możesz wnioskować do odpowiednich
    organów o wyrażenie zgody na ustawienie takiego lub innego znaku i po
    uzyskaniu jego zgody ustawić sobie taki znak.