  • Data: 2018-02-20 20:08:36
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 lutego 2018 19:29:57 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    >Tonie jest jakaś "kosmiczna technologia".

    To ja wiem ze to jest proste do zrobienia
    Ale wierzyć mi się nie chce że tak pod czyjąś działką ryją
    Przeciez normalnie słuzebność sobie robią żeby naprawiać mogli itp
    A Ty piszesz że tak Sobie bez niczego pod prywatna działką przekopali
    Na jakiej głębokości to zrobili mnie ciekawi?
    Bo jak taka rura idzie przez moją działke bez mojej zgody a ja bym tam chcial garaż
    czy inną szopę budować?
    Bez zgody i bez odszkodowania to raczej niemożliwe co piszesz