  • 1. Data: 2007-02-16 00:33:57
    Temat: Wlasnie sprzedalem betonomieszarke.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Witam.

    Wlasciwie to ... chcialem sie tylko pochwalic. Wlasnie sprzedalem na
    otomoto betonomieszarke marki Kamaz. Sprzedala sie za 5000zl netto. Nie
    mam pojecia jak wygladala i w jakim stanie byla, bo nigdy na oczy jej nie
    widzialem. Ba, nigdy nie rejestrowalem konta na otomoto. Jako login i
    adres kontaktowy ktos podal mojego maila. Nie wiem jak doszlo do aktywacji
    konta (nie dostalem zadnego linku aktywacyjnego). Sprawe - chwilowo -
    wyjasniam z samym serwisem. Zobaczymy co bedzie dalej ... co za kraj.

    --
    Dobrej nocy zyczy Jasko Bartnik.

  • 2. Data: 2007-02-16 08:54:06
    Temat: Re: Wlasnie sprzedalem betonomieszarke.
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > konta (nie dostalem zadnego linku aktywacyjnego). Sprawe - chwilowo -
    > wyjasniam z samym serwisem. Zobaczymy co bedzie dalej ... co za kraj.

    Norma ... :)

    Mnie ktos kiedys zarejestrował jako kobica w jakims portalu kibicowskim. Co
    jakis czas dostaję zdjęcia dziewczyn ... widocznie gostek udziela się na
    jakichs randkach i ma podobny mail :) Ale to drugie to nawet fajne jest :))
    wiec kompletnie nic z tym nie robię.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2007-02-16 21:15:09
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Mnie ktos kiedys zarejestrował jako kobica w jakims portalu kibicowskim...

    Ja się znalazłem na jakiejś liście osób, które wygrały płytę CD w jakimś
    losowaniu. Problem w tym, że nie ma w tym kraju drugiej osoby o takim, jak
    moje imieniu i nazwisku...

    Ciekawe ile loterii robi takie przekręty.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2007-02-16 23:41:31
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Lukasz wrote:

    > Ja się znalazłem na jakiejś liście osób, które wygrały płytę CD w
    > jakimś losowaniu. Problem w tym, że nie ma w tym kraju drugiej osoby
    > o takim, jak moje imieniu i nazwisku...
    >
    > Ciekawe ile loterii robi takie przekręty.

    Napisałeś do nich, dlaczego jeszcze jej nie przysłali? :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 5. Data: 2007-02-17 19:56:03
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Nie, bo losowanie, było kilka lat temu, lista w internecie i zmienili nazwę
    miasta. Było więc Lukasz S. z Lublina, mimo, że w Lublinie nie mieszkam. A
    drugiego Lukasza S. nie ma.

    --
    Lukasz