  • 1. Data: 2006-06-21 05:00:29
    Temat: Wlasna dzialalnosc
    Od: "Amadeuszek" <a...@o...eu>

    Witam

    Chcialbym zalozyc naraz kilka dzialalnosci gdyz ukonczylem 2 kierunki
    studiow

    Informatyka
    Rolnictwo

    mam dzialke chcialbym miec na niej kilka tuneli foliowych ale pracowac tez
    jako informatyk jak to rozwiazac kasy nie mam wiele wlasnego wkladu ale
    chcialbym miec dotacje z uni prosze o pomoc w zalozeniu dzialalnosci

    Dziekuje

  • 2. Data: 2006-06-21 05:17:27
    Temat: Re: Wlasna dzialalnosc
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Amadeuszek" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako informatyk jak to rozwiazac kasy nie mam wiele wlasnego wkladu ale
    > chcialbym miec dotacje z uni prosze o pomoc w zalozeniu dzialalnosci

    W Unii tez obowiazuje interpunkcja.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 3. Data: 2006-06-21 06:00:50
    Od: "Amadeuszek" <a...@o...eu>

    "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> wrote in message

    > Użytkownik "Amadeuszek" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > W Unii tez obowiazuje interpunkcja.
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...
    NIE BADZ TAKI MADRY! tylko badz przyjazny

  • 4. Data: 2006-06-21 06:06:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Amadeuszek* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > NIE BADZ TAKI MADRY! tylko badz przyjazny

    Kolega Ci nader przyjaźnie sprawę objaśnił. Na dziś nie da się
    czytać tego co sobie piszesz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 5. Data: 2006-06-21 06:41:22
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 21 Jun 2006 07:17:27 +0200, SQLwysyn napisał(a):

    > W Unii tez obowiazuje interpunkcja.

    nudzisz.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-06-21 07:23:10
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

    > Witam
    >
    > Chcialbym zalozyc naraz kilka dzialalnosci gdyz ukonczylem 2 kierunki
    > studiow

    dzialalnosc mozesz miec jedna, a prowadzic rozne rodzaj przedsiewziec -
    wpisujesz je podczas rejestracji.
    Najlepiej poczytaj archiwum grupy pl.soc.prawo.podatki - tam jest wiecej o
    firmie, a jak czegos nie zrozumiesz to tam pytaj

    Pozdrowienia
    Alwik

  • 7. Data: 2006-06-21 08:08:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Amadeuszek wrote:

> [...]
    > jako informatyk jak to rozwiazac kasy nie mam wiele wlasnego wkladu ale
    > chcialbym miec dotacje z uni prosze o pomoc w zalozeniu dzialalnosci

    no jak ni emas zkasy to jest problem zarob najpierw kase i bedziesz mogl
    sie starac o doplaty po za tym nie wiem czy chcesz byc rolnikiem czy
    informatykiem moze zacznij dzialac w branzy ktora potrzebuje mniej na
    inwestycje czyli pewnie jzu masz komputer i wiedzie i mozesz zaczac
    swiadczyc uslugi a potem zajmiesz sie byciem rolnikiem najlepiej to
    zaloz dg i potem sie poradz jakiejs firmy w sprawie programow
    dofinansowania mam nadzieje ze pomoglem.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 8. Data: 2006-06-21 08:14:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Amadeuszek wrote:

> [...]
    > tez jako informatyk jak to rozwiazac kasy nie mam wiele wlasnego
    > wkladu ale chcialbym miec dotacje z uni prosze o pomoc w zalozeniu

    Mogę się mylić, ale jeśli dobrze pamiętam to rolnictwo ani tzw. działy
    specjalne produkcji rolnej nie są działalnością gospodarczą. Więc
    rejestrujesz tylko DG w zakresie informatyki. Nie pamiętam czy
    gdziekolwiek trzeba zgłaszać prowadzenie działów specjalnych (zapewne
    tylko poinformować US o zaprowadzeniu PKPiR), potem prowadzisz dwie
    odrędne ewidencje do podatku dochodowego.

  • 9. Data: 2006-06-21 16:00:36
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaloz dg i potem sie poradz jakiejs firmy w sprawie programow
    > dofinansowania mam nadzieje ze pomoglem.

    I w ten sposób jeden interpunkcyjny analfabeta odpowiedzial drugiemu.