    From: Norbert<d...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Właściciel kamienicy- chyba działa poza prawem?
    Date: 13 Jan 2004 08:05:37 GMT

    > robisz to samemu czasem wychodzi taniej niż od dostawcy mediów

    nie znasz chyba realiow ogrzewania mieszkania w kamienicy:) c.o. jest
    jedyna skuteczna i ekonomiczna metoda. cala reszta to worek bez
    dna w ktory tylko wrzucasz kupe pieniedzy.

    > piszesz że poprzedni właściciel był biedny jak mysz kościelna, a
    dlaczego
    > był biedny?
    > bo mu nie płaciliście ile należy za korzystanie z jego domu to chyba
    proste?

    nie. nie tak kolego. poprzedni wlasciciel korzystal z uslug an'u bo
    wcale nie chcial zabrac sie za administrowanie nieruchomoscia- to po
    prostu zwykly zjadacz chleba na cienkiej panstwowej pensyjce- ten
    dom byl mu potrzebny jak piate kolo u wozu.

    > a. wynająć inne mieszkanie na normalnych zasadach.

    no.... i szlag trafi stale zameldowanie. nie wiem jak tobie ale mi sie
    nie usmiecha zycie na walizkach i bycie uzaleznionym od humorow
    wlasciciela mieszkania ktore wynajme

    > b.kupić nowe mieszkanie na kredyt rata ci wyjdzie ok 400-600 zł czyli
    > podobnie lub mniej niż płacisz teraz za wynajem.
    > za ileś lat to będzie twoje weź to pod uwagę.

    a i bardzo chetnie. tylko ja sam utrzymuje rodzine, zona opiekuje sie
    naszym maluchem. zdolnosc kredytowa osiagne wiec najwczesniej za
    rok!

    > a jeżeli płaciłeś mniej lub dużo mniej to się nie dziw że właściciel cię
    nie
    > chce widzieć
    > też bym domu nie oddał za bezcen.

    oraz ja:) dlatgo nie mam najmniejszego zamiaru oddawać komuś
    swojego mieszkania za darmo, w które włożyłem już kupę pieniędzy.
    Dlaczego mam przewracać swoje życie do góry nogami? Dla tego ze
    ktoś ma więcej kasy i chce mieć jeszcze więcej?

    > brutalne to ale prawdziwe skończyła się era socjalizmu ze wszystkimi
    > minusami /więcej/ i niektórymi plusami /mniej/.
    > a że cierpią najsłabsi? a gdzie opieka państwa? 15lat czasu było na
    to aby
    > pomyśleć.

    no ja akurat jestem w takiej sytuacji wiekowo/zawodowej ze po prostu
    taka sytuacja mnie zastała. nic nie wiem o tamtej erze, dla mnie to
    historia i jestem takim samym dobrym kapitalista jak wlasciciel
    kamienicy. On ma interes i ja mam interes. Różnimy się tylko tym, że
    on łamie prawo a ja staram się bronić swojego. To drobny cwaniaczek,
    ktory nie rozumie, ze mogl ta sprawe zalatwic zupelnie inaczej (chocby
    likwidujac kaloryfery i rury z ciepla woda w mieszkaniach ludzi ktorzy
    mu nie placa i negocjujac wysokosc oplat z pozostalymi mieszkancami-
    jestem pewien ze dogadalibysmy sie). Poszedl po najnizszej linii
    oporu depczac ludzi. Nawet w ustroju obecnym nigdzie nie jest
    powiedziane ze wieksza kasa stawia ludzi ponad innymi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info