    From: Norbert<d...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Właściciel kamienicy- chyba działa poza prawem?
    Date: 12 Jan 2004 13:11:33 GMT

    No... postaw się w mojej sytuacji... pracuje tylko ja, mam na
    utrzymaniu rodzine w tym 11 miesieczne dziecko w mieszkaniu 15
    stopni:)
    Ja naprawde go rozumiem ale:
    1. obniżył mi standard mieszkania
    2. nie wspomniał ani słowem o obniżce czynszu
    3. nie wspomniał ani słowem o zwrocie kosztów energii elektrycznej i
    gazowej (a dogrzewam jak moge- piecykiem od niego i kuchenką
    gazową)- a powinien: wyłączając mi ogrzewanie i ciepłą wodę obniżył
    sobie koszty- czyli wzbogacił się moim kosztem (mi rachunki wzrosły i
    to znacząco), a to o ile się nie mylę jest według KC lekko
    niedozwolone:)
    4. po prostu ewidentnie robi wszystko żeby się pozbyć lokatorów z
    kamienicy

    dlatego nie pytam o to jak on się czuje, tylko jak zmusić go do
    poszanowania mojego prawa i prawa wogóle.

    -> http://usenet.pomocprawna.info