  • Data: 2007-12-17 18:03:20
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Player pisze:

    > ja pie****le ale to prawo jest po***ne, kur*** szlag mnie trafia bo
    > kolejny raz ktoś mi coś ukradł z samochodu, a to lusterko a to kołpak,
    > narzędzia, koła, mam ochote wsadzić tam bombę i w razie otwarcia drzwi
    > niech wybuchnie...

    A czy uważasz że normalne jest wysadzenie kogoś w powietrze za to, że
    Ci lusterko urwał ? Czy uważasz za normalne że Cię ktoś pobije tylko za
    to, żeś mu powiedział cokolwiek obraźliwe słowo ?

    Trzeba się przyczepić niezborności organów takich jak SM i Policja a
    nie prawa, które notabene jest dobre. Za urwanie lusterka istnieją
    stosowne paragrafy, które nakazują odpowiednim służbom ruszyć dupę. To
    owe służby należy wziąć za łeb a nie prowadzić do anarchii i samosądów.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio