  • 1. Data: 2007-07-01 08:34:59
    Temat: Władek Kuroń - pospolity bandyta
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Dowodzona przez stryjecznego dziadka Jacka Kuronia bojówka okradła w 1907
    roku fabrykę mojego dziadka - mówi w rozmowie z "Wprost" eurodeputowany LPR
    prof. Maciej Giertych.

    Od tego zajścia zaczęły się kłopoty finansowe jego fabryki, które
    ostatecznie doprowadziły do bankructwa - kontynuuje w rozmowie z tygodnikiem
    Maciej Giertych.

    Więcej
    http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/rodziny-gier
    tychow-i-kuroniow-sklocone-od-1907-r,936476

    boukun

  • 2. Data: 2007-07-01 09:20:16
    Temat: Re: Władek Kuroń - pospolity bandyta
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    boukun napisał(a):
    > Dowodzona przez stryjecznego dziadka Jacka Kuronia bojówka okradła w 1907
    > roku fabrykę mojego dziadka - mówi w rozmowie z "Wprost" eurodeputowany LPR
    > prof. Maciej Giertych.

    W ten sposób rozumując można dojść do niepokojącego wniosku, że rodzina
    G. kolaborowała z ruskimi od pokoleń.
    Hint: kij, dwa końce.

    Bez przesady

    MAc

  • 3. Data: 2007-07-01 10:00:32
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk>

    MAc wrote:

    > W ten sposób rozumując można dojść do niepokojącego wniosku, że rodzina
    > G. kolaborowała z ruskimi od pokoleń.
    > Hint: kij, dwa końce.
    >
    > Bez przesady
    >
    > MAc

    kontunuując teorie spiskowe:
    ponieważ duży Romek jest przeciwko UE to można dojść do wniosku, że działa w
    interesie Rosjan.
    Tak samo jeśli chodzi o gejów to widziałem w TV manifestację
    wszech-chłopców: "Kto nie skacze jest pedałem Hej!".
    W końcu to eksperci więc wiedzą co mówią.
    Jakoś nie widziałem żeby duży Romek kiedyś skakał więc jest ...
    (właśnie widzę jak teraz 90% osób czytających ten post zaczyna podskakiwać
    na krześle aby odsunąć od siebie podejrzenia).

    Mam nadzieję, że kiedyś rodacy się obudzą i więcej nie wybiorą takiego G.

    --
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer

  • 4. Data: 2007-07-01 10:52:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mam nadzieję, że kiedyś rodacy się obudzą i więcej nie wybiorą takiego G.

    widzisz, rodacy go nie wybrali.

    Przy frekwencji 50% glosujacych gdy ktos dostaje 10 % glosow to oznacza, ze
    ma poparcie tak realnie 5% spoleczenstwa czyli te wszystkie babcie z
    kosciola co nie poszly zaglosowac na PIS zaglosowalo na LPR.

    problem w tym, ze Ci wszyscy inni troszke bardziej rozgarnieci nie poszli na
    glosowanie a nie idac pozwalasz zadecydowac innym.

    a juz nie mowie o kolejnej kampanii gdzie uslyszymy (3 iliony mieszkan za
    500 zlotych miesiecznie, tanie panstwo, duzo autostrad, euro 2012, nizsze
    podatki)

    tylko pierdza w stolek darmozjady

    Icek

  • 5. Data: 2007-07-01 10:54:40
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > tylko pierdza w stolek darmozjady

    zapomnialem, jeszcze zaraz bedzie kto jest tajny wspolpracownik albo kontakt
    operacyjny i kto donosil a kto nie nie mowiac o tym kto jest na tej liscie w
    IPN a kto nie.

    nowu przez noc jak trzeba bedzie wyprodukuje sie kwoty w IPN albo znajdzie
    sie jakiegos frajera co sklamie tak jak w przypadku Cimoszewicza

    Icek

  • 6. Data: 2007-07-01 10:59:04
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Icek wrote:

    > problem w tym, ze Ci wszyscy inni troszke bardziej rozgarnieci nie
    > poszli na glosowanie a nie idac pozwalasz zadecydowac innym.

    Bo to olali i wyjechali ;)

  • 7. Data: 2007-07-02 11:11:45
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo to olali i wyjechali ;)

    Szczyt bezczelnosci:
    - Zaglosowac na PiS i wyjechac do Angli.

  • 8. Data: 2007-07-03 18:08:24
    Od: "kej" <k...@h...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dowodzona przez stryjecznego dziadka Jacka Kuronia bojówka okradła w 1907
    > roku fabrykę mojego dziadka - mówi w rozmowie z "Wprost" eurodeputowany
    > LPR
    > prof. Maciej Giertych.

    W roku 102.909 p.n.e. praprapraprapra...(x100000000).pradziadek mojego
    kolegi zabił brata mojego pra....dziadka. Moj sasiad powinien za to
    zaplacic, tek sk***el jeden!!!

  • 9. Data: 2007-07-04 07:11:03
    Temat: [OT]Re: Wadek Kuro - pospolity bandyta
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 03 Jul 2007 20:08:24 +0200, kej napisał(a):

    > Uytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisa w wiadomoci
    >
    > W roku 102.909 p.n.e. praprapraprapra...(x100000000).pradziadek mojego
    > kolegi zabi brata mojego pra....dziadka. Moj sasiad powinien za to
    > zaplacic, tek sk***el jeden!!!

    100 mln pokoleń i 103 tys lat. Czyli średnio 1000 pokoleń rocznie, czyli
    wychodzi na to że cykl rozrodczy w twojej rodzinie trwa jakieś 8h. Kim
    jesteś? Bo homo sapiens to raczej nie :)

    p. m.

  • 10. Data: 2007-07-04 17:15:13
    Temat: Re: [OT]Re: Wadek Kuro - pospolity bandyta
    Od: "kej" <k...@h...pl>

    > 100 mln pokoleń i 103 tys lat. Czyli średnio 1000 pokoleń rocznie, czyli
    > wychodzi na to że cykl rozrodczy w twojej rodzinie trwa jakieś 8h. Kim
    > jesteś? Bo homo sapiens to raczej nie :)

    amebą

    (czekałem na to, aż ktoś to obliczy ;))