  • Data: 2003-12-05 17:31:21
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:et91tvcq29qcji2tdsbt7dj945teit9qie@4ax.com...

    > Obawiam się, że nie masz racji, bo rzeczywistość naprawdę jest inna.
    > Przykłady:
    > 1. Zaparkowałeś pojazd za znakiem zakazu, gdy podchodzisz do samochodu
    > pojawia się policjant, proponując mandat. Ty mówisz: nie zapłacę, bo
    > to nie ja zaparkowałem, ja tylko pojazd stąd zabieram. Od odpowiedzi
    > na pytanie 'kto' uchylasz się na podstawie art.183 Kpk i na tym
    > koniec policjant spuszcza głowę i odchodzi.
    [...]

    Szczerze mowiac tak sobie to wlasnie wyobrazam. Jesli nie znajdzie sie jakis
    inny swiadek parkowania, wydaje mi sie, ze nie ma mozliwosci ukarania mnie.
    Ale nie upieram sie, ze mam racje.

    Jednakze od wielu lat wyrzucam do kosza (dawniej zbieralem, ale juz mi sie
    znudzilo) wezwania od strazy miejskiej dotyczace "obywatela kierowcy"
    wkladane za wycieraczke, i na ile to jestem w stanie kontrolowac zaden z
    tych przypadkow (a bylo ich grubo ponad 10) nie posunal sie poza to pierwsze
    wezwanie za wycieraczka (czyli nie bylo proby ukarania wlasciciela). Na tej
    podstawie tylko usilowalem - byc moze nieudolnie - uogolnic to na przypadek
    opisany w poscie twierajacym watek.

    pozdrawiam, marekz