    From: "Wojtek M." <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Witam, mam POWAŻNY problem z pracodawcą
    Date: Mon, 21 Jul 2003 08:38:14 +0200

    > Jak Cie juz sami zwolnia to zatrudnij sie w tej nowej firmie i zloz pozew
    do
    > sadu pracy
    > o ustalenie wynagordzenia od stosunku pracy u poprzedniego pracodawcy
    > czyli za wszystko to co przeprocowales bez umowy

    Jestem w stanie zrezgnować z tej opcji, byle mieć juz święty spokój i
    uwolnić się od tego pana.
    Nie chcę z nim walczyć. On lubi procesy, z tego co wiem ma cztery w tym dwa
    z sąsiadami o jakieś bzdury. Ale im dłużej o tym myślę, tym mam większą
    pewność że pokojowo się nie rozstaniemy.
    Mój szef lubi sobie popic i ja jestem takim kręgosłupem firmy. Gdy on śpi do
    godz. 18 to wszystko jest wtedy zależne ode mnie, a jak mnie nie będzie to
    sam nie wiem.
    Moi poprzednicy którzy tam byli, to długo nie wytrzymali. Najdłużej pracował
    jakiś chłopak przez 13 miesięcy. A standardowo to po 2 do 6 miesięcy i każdy
    odchodził.
    Fajny jest, nie?? ...
    Dodam jeszcze, że jestem jedynym żywicielem rodziny i często brakuje mi do
    końca miesiąca. Wtdy pomaga mi mój tata emeryt...

    Pozdrawiam
    Wojtek z Krakowa