  • Data: 2004-06-12 15:56:43
    Temat: Re: Winietki i Poczta Polska
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jun 2004 18:07:47 +0200, "GoHa" <p...@w...pl>
    wrote:

    >właśnie wczoraj dokonałm po raz pierwszy i ostatni zkupu winietki na
    >poczcie, gdzie odmówiono mi wystawienia fv. Dlaczego??? Kupując winietki w
    >Stowarzyszeniu Przewoźników zawsze otrzymywałam fv.
    >Mobilki a jakie są wasze doświadczenia w tej sprawie??
    Mialem kiedys podobna sytuacje - nie chciano mi wystawic faktury za
    zakupione na poczcie karty telefoniczne - odsylano do TPSA :) smieszne
    ale prawdziwe. Pomogl mail z niewinnym pytaniem "czy tak byc powinno?"
    do Dyrekcji Okregu Poczty. Bez problemu juz wystawiaja FV :)
    ewentualnie mozesz pisemnie zadac takie samo niewinne pytanie w
    najblizszym urzedzie skarbowym :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl