    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windykator podający się za komornika
    Date: Tue, 23 May 2006 13:30:55 +0200

    Re to: scream [Tue, 23 May 2006 13:26:48 +0200]:

    > Trzeba było dzwonić po policje, gość miałby "ciepło":

    Dzwoniłam, zmył się szybciej niż się pojawił. Niestety, ale
    gościa 2x2 ruszającego pędem przed siebie ciężko troszeczkę
    zatrzymać jednak :P

    > KK Art. 227. Kto, podając się za funkcjonariusza publicznego
    > albo wyzyskując błędne przeświadczenie o tym innej osoby,
    > wykonuje czynność związaną z jego funkcją, podlega grzywnie,
    > karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    O, to bardzo miło. A mogę to jeszcze gdzieś zgłosić?

    Kira

    Kira Falernowa
    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217